Äntligen!

Henry är äntligen frisk, och i vanlig ordning är vi då sjuka igen. Jag blir så trött! 
I lördags besökte vi fjärilshuset med farfar. Henry röjde runt som en röjsåg med mig eller Andreas tätt efter. Det var så fuktigt, varmt och svettigt och ute var det svinkallt! Ingen höjdare när men är febrig och seg. Henry som har varit hemma och slöat i en vecka var ju pigg som en nötkärna. 
Imorgon ska jag till skolan igen, som jag längtar! Och på onsdag, tidig morgon, åker Andreas till gbg för ett möte. På väg hem ska han hämta sin gamla bilbana som såldes för 15 år sedan, mannen som köpte den hade fortfarande kvar den:) kul att gamla leksaker används igen! Håll tummarna nu för att vi klarar denna vecka utan bacilusker och sjukdomar från smitthärdan dagis... ❤
 
Jag tänkte lägga upp några bilder men det verkar inte gå, bilden blir vriden och samma bils bifogas 1000 ggr.. Får prova senare helt enkelt:) 


 

Kommentarer
Postat av: Milla

Hoppas ni också blir friska snart ♥

Såldes bilbanan till nån han kände eller vad? :D

Svar: Peter sålde den till någon bekant för ca 20 år sen, av en slump pratade dom i telefon och den kom på tal:) nu står den nere i vårt förråd, Henry måste blir lite äldre:)
Isabell Söderberg

2013-01-23 @ 12:26:46
URL: http://principessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0