2012-02-15

Känner att jag slarvar lite väl med skrivandet på bloggen, tänkte ju att Henrygrisen en dag ska kunna kolla här om lästa om vad vi har för oss om dagarna:) Nu får jag fasiken bättra mig!!!
På måndag börjar fisen på dagis, känns unk. Min lilla bebis!
Igår på alla hjärtans dag var vi på öppnis och mumsade hjärtevåfflor, målade en trumma som vi har snickrat ihop och röjde!!! På kvällen gick jag och Henry till Sats och Andreas vilade, när vi kom hem mumsade vi en härlig middag tillsammans. Jag fick jättefina blommor, Andreas ett par Superdad-strumpor och kno en ask röda hjärtan! Vi hade även hyrt "Crazy, stupid love" och köpt lite gott som vi tänkte ha till kvällen, det var bara det att Henry inte tänkte somna för ens kl 23.30. Himla kul. Tur att filmen var bra och lätt att hänga med i :) Precis så det ska vara när man har en deg i hjärnan!

Våffelmums, blåbärssylt är tydligen väldigt gott!




Henry packade alla saker han ville ha med sig till Öppnis igår.




När trumman var färdigmålad och ansiktet skulle tvättas blev det surkart av knon!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Han hade en fin alla hjärtans dag ser jag. Han borde ha varit trött på kvällen efter lek och målning. Vilken emergi. Kram farmor

2012-02-16 @ 19:39:31
Postat av: Isabell

Han BORDE vara det ja, men nej nej!! Lillgrisen har alldeles för mkt att göra för att sova:) Kram

2012-02-16 @ 21:36:30
Postat av: Milla

Blir så glad varje gång du skrivit och lagt upp bilder :D Lycka till på måndag!! Hoppas grisen mår bättre, hörde att han kräkts :(



Och grattis till jobb Isabell :D Duktig!!

2012-02-18 @ 19:27:09
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0