Älskade Henrygrisen!

Jag tänkte, att eftersom vi alla är så spridda och träffas så sällan och vi gärna vill dela med oss av Henry till er så startade jag en blogg så ni vet vad vi gör om dagarna. Fast mest av allt är det nog för Henrys och min skull, men glömmer ju så fort!
Idag har vi varit hos kusin Elvira och lilla bebis Melker. Henry hade Melker i sin famn och undersökte vad han egentligen var för konstig sak. Han tittade på M och sen frågande på mig, utan att röra vid honom. Som tur var kom Elvira hem efter ett tag så dom kunde leka (fara fram som två virvelvindar) ett tag innan vi åkte vidare till mamma för att äta middag! Nu sover Knoen som en stock och vi ska äta jordgubbar innan vi också hoppar i säng!
Henry med mormor Maie <3
Henry med bebis Melker,
och Henry med Elvira strax efter att han fötts.

Kommentarer
Postat av: Milla

Wiie, så kul! Redan min favvoblogg :D

2011-08-09 @ 23:19:35
URL: http://principessans.blogg.se/
Postat av: Milla

Älskar bilden när Henry har Melker i knät, så roligt han gör med munnen haha typ "åhhh"

2011-08-12 @ 11:46:43
URL: http://principessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0